22,552 צפיות
"בכל מערכות היחסים שלי התנהגתי כילדה. לא הבאתי לידי ביטוי את הנשיות שבי."
אליה


על שינוי בדימוי העצמי
אליה
מאמנת ומלווה תהליכי התפתחות

היי, אני אליה, בת 32, בזוגיות מקסימה.

זה היה מסע מפרך, מסע כזה שהעביר אותי המון שיעורים על עצמי, על החיים, ועל בני אדם. מסע מיוחד במינו שהיה רק שלי ושל אלוהים. מסע שקירב אותי לשורשים שלי, לנשמה וליכולות העצומות שבי. הוא נמשך קרוב לעשר שנים. שמו: המסע למציאת בן הזוג שלי.

בדרך למציאת בן הזוג שלי פגשתי הרבה מאוד גברים, גברים שונים ומגוונים שאיתם חוויתי חוויות רבות. אלו היו שנים מלאות בכאב, סבל, אכזבה ולקראת הסוף גם ייאוש. הרגשתי שלעולם אשאר תקועה במקום, לבד, בלי משפחה וילדים.

המילים שלי קטנות מלבטא את המסע הארוך והמאתגר הזה שעברתי עם עצמי, אבל החלק המשמעותי ביותר עבורי היה קבלת הנשיות שבי. בתור הבת הצעירה במשפחה שכל כך אהבתי להיות, הדבר שהכי אפיין אותי היתה התדמית של הילדה הקטנה. כזאת מתוקה, מפונקת, נחבאת אל הכלים. בבגרותי, תדמית זו הובילה לכך שהדימוי העצמי שלי היה נמוך, ופגעה ביכולתי למצוא ולבסס מערכות יחסים. 

כדי לחזק את הדימוי העצמי שלי בעיני עצמי, למדתי להתחבר מחדש לנשיות שלי. זה התחיל במראה החיצוני, להשקיע יותר בנראות שלי. המשיך ביום צילומים שעזר לי להסתכל על עצמי כמו שאנשים אחרים רואים אותי, וזה דבר ששינה אצלי את התפיסה העצמית שלי. המשכתי במעשים שביטאו אצלי את הנשיות שלי והעוצמות שלי. יצאתי לדרך עצמאית בתחום התעסוקתי, העזתי יותר להגיד מה שאני רוצה/אוהבת/שונאת, הוצאתי מחיי אנשים שהיחסים איתם לא היו מדוייקים עבורי, שיניתי לטובה את המרחב הפיזי שלי, התחלתי יותר להקשיב לרצונות ולצרכים שלי, ואפילו הגשמתי לעצמי חלומות ישנים…

שתפי את הסיפור שלך
תגובות מצולמות
תגובות כתובות
1
גלויות
שרית רוזנברג
10-03-2016 18:36
אשה יפה שאת והכי לא שקופה. כל הכבוד על הדרך!
2
גלויות
Gitit Abramovitch
10-12-2015 17:36
כ"כ מזדהה....WOW ...מסתבר שאת ממש לא לבד בצלחת (:
3
גלויות
קרן דוידסון
01-12-2015 15:38
את מהממת. תודה על השיתוף הכן! דימוי עצמי זה נושא שמלווה את רובינו כל החיים שלנו... והדרך.. הדרך לשם היא מבורכת. אני בעצמי צועדת בדרך הזאת.. של בין להיות ילדה לבין אישה. בין להיות אמא וחברה. ובאיזה איזור אני הכי מוערכת... כל הזמן מחפשת אישורים מבחוץ במקום לאשר את עצמי...rnאיזה חיים אלו! :)