דילמות

לא כל סיפור מכיל דילמה. אבל דילמות תמיד מצוייות בחיינו, חלקן בצמתים מרכזיים כמו זוגיות וקריירה וחלקן מול דלת המקרר בשעת רעב.
דילמה שבועית הינה דילמה שתוצג על ידכן. מקום בשבילכן להציג דילמה נוכחית, קטנה כגדולה, באופן מצולם. אנחנו נבחר את הדילמות אשר יוצגו באתר, ויאפשרו אזור דיון סביב הנושא, שמטרתו לעזור לנשים המצויות בדילמות דומות בעצות, כיוונים, ניסיון חיים ותמיכה.
כניסה מוקדמת לפעוטון מול פיתוח קריירה

האם נכון לשלוח לפעוטון בגיל כל כך מוקדם כדי לאפשר לי את הזמן להתקדם מקצועית? או שלהניח לזה כרגע ולמצות את הזמן עם הקטנה שלי בבית?ומה עושים עם רגשות האשם שמתלווים להחלטה, משני הכיוונים.

* הדיון פתוח לכולן. אנחנו מבקשות תשובות מפורטות וכנות, הרבה מעבר לשתי מילים וסמיילי. תגובות שהן התייחסות למשתתפת אחרת צריכות להיות מכבדות וראויות.
תגובות מצולמות
תגובות כתובות
1
גלויות
Michal Enoch
03-12-2015 08:30
עדי יקרה לדעתי אין טוב או רע. אין מוקדם מידי. מה שקובע זה התחושות שלך. אני מאמינה בלב שלם שהאחריות ההורית הראשונה שלנו היא קודם כל לדאוג לעצמנו, לשפיות שלנו, לרוגע, לנשימות.... אם את מרגישה תשישות רבה (3 ילדים??????) וזקוקה לשעות החופש האלו כדי להיות עם הילדים באמת כמו שאת רוצה, אחה"צ, זה מה שקובע. בכל מקרה, כל החלטה שלך תהיה הנכונה, אם את תהיי שלמה איתה. בהצלחה מיכל
2
גלויות
אליה רם
01-12-2015 21:39
עדי יקרה, אני עדיין לא אמא אבל האינטואיציה שלי אומרת שיובל הכי הכי רוצה את אמא שלה מאושרת וטובה לעצמה, אז אם יעשה לך טוב לחזור למסלול הקריירה והביטוי עצמי GO FOR IT